8 azonnal használható módszer, hogy a kapcsolati űrlapod többen töltsék ki

Kíváncsi vagy, miért nem töltik ki elegen a weboldaladon a kapcsolati űrlapot?

Minden weboldal azért készül, hogy végül pénzt keress vele.

Ideális esetben a weboldal szuperjó szerkezete az összes látogatót egy helyre, a kapcsolati űrlapra vezeti. Az addig rendben is van, hogy a látogatód elér a kapcsolati űrlapodhoz, de mi van akkor, ha épp ott torpan meg, mert érthetetlen, túl sok adatot kérsz és így tovább.

Velem már jópárszor előfordult, hogy azért nem kértem egy csali terméket, mert külön mezőben kérték a vezeték és a keresztnevemet. Hülyén hangzik? Lehet, de komolyan, nem volt kedvem plusz egy felesleges mezőt kitölteni.

Kíváncsi vagy, mit kell tenned, hogy a te látogatóid ne járjanak úgy, mint én és nem az utolsó pillanatban hagyják el a weboldalad? Nos, megmutatom azt a 9 pontot, aminek ha megfelel a kapcsolati űrlap a weboldaladon, akkor biztosan ki is töltik azt látogatóid.

1. – A mezők számának minimálisra csökkentése

MecLabs egyik vezető tesztelője felfedezte, hogyha a kapcsolati űrlapon maximum 4 mezőre csökkentjük a kért adatok számát, akkor a kitöltési kedv 160% -kal nőtt.

Az embereknek egyszerűen nincs idejük arra, hogy komplex űrlapokat töltögessenek ki, és sokan félnek attól is, hogy sok mindent eláruljanak a többi adatot majd akkor kéred el, ha szerződést köttök vagy amikor vásárol tőled a látogatód.

2. – Csökkentsd a * kötelező mezők számát is

Gondolj bele … ha a telefonmezőt * -ként jelölöd meg, akkor az egyből arra utal, hogy majd biztos lerázhatatlan marketingesek fognak jobbnál-jobb ajánlatokkal hívogatni az adott cégtől.
A MecLabs tanulmányai azt mutatják, hogy a * kötelező telefonszám eltávolításával a konverziók száma 275% -kal nőtt. Ez nem rossz arány, ugye?

Ezért, amikor létrehozol egy kapcsolati űrlapot, akkor tudatosíts magadban, hogy a kevesebb kötelezően megadandó adat több kitöltést fog generálni.

3. – Kapcsolati űrlap címkéi a mezők felett legyenek

Az UX Matters által végzett tanulmány szerint:
A címke a beviteli mező fölé helyezésével a felhasználók mind a címkét, mind a kitöltendő mezőt egyetlen helyre való pillantással látják. Míg ha a címke benne van a mezőben, akkor a mezőre való kattintáskor eltűnik a felirat, ami nem túl szerencsés megoldás.

Az emberek inkább felfelé és lefelé néznek, nem pedig “Z” alakban – balról jobbra. Nem elég ha csak a címkék vannak a mezők felett, hanem a kapcsolati űrlap létrehozásakor is jobb, ha csak egy oszlopban, egymás alatt jelennek meg a mezők.

4. – Egyértelműen jelezd, ha hibásan van kitöltve az űrlap

Semmi sem bosszantóbb, mint kitölteni egy űrlapot, elküldeni, és azonnal hibaüzenetet kapni. Ez a weboldal biztos elhagyását fogja eredményezni.

HTML5 vagy JavaScript használatával jelezd a problémát azonnal, amint beírják a helytelen adatot. Ügyelj arra, hogy a felhasználók tudják azt is, hogyan kell helyesen megadni a mező értékét. Például ha elfelejti a .com-t az e-mail címükön, akkor villogjon a “helytelen e-mail formátum” üzenet. Ez megkönnyíti a látogatók számára a korrigálást és csökkenni fog a bounce rate-ed is.

5. – Legyen inkább egy hosszabb űrlap, mint sok rövid

Vannak esetek, amikor nagyobb mennyiségű információt kell gyűjteni egy ügyféltől. Tegyük fel, hogy egy ingyenes online árajánlatot kínáló biztosítónak dolgozol. Meg kell szerezni a kérelmező kapcsolati adatait, plusz azt, hogy mit szeretne biztosítani, hogy mennyi biztosításra van szüksége, és az egyéb vonatkozó információkat. Három adatmezőbe ez nem fog beleférni, bárhogy is szeretnénk.

Az Elastic Path egy egyoldalas A / B tanulmányt végzett. Az egyik weboldalon két rövid, míg a másikon egy hosszabb űrlap szerepelt. Az egyben lévő, de hosszabb űrlapot 22% -kal többen töltötték ki, mint amikor két rövid űrlapot kellett kitölteni.

6. – Le a Captcha-val!

Captcha nem hülyeség, sőt! De néha a hátrányai túlnőnek az értékein. Helyette megakadályozhatod a spambotok támadását úgy is, ha egy rejtett mezőt helyezel el a kapcsolati űrlapon. A valódi felhasználók soha nem látják ezt a mezőt, és üresen hagyják. A robotok megnézik a HTML-t, és látnak ott egy adatmezőt. Ebben az esetben a “rejtett mezőbe” beírt adatok azonnal jelzik, hogy NEM egy élő személy az, aki kitöltötte a kapcsolati űrlapot.

Tény és a tanulmányok is azt mutatják, hogy a Captcha helyett a rejtett mező módszerrel akár 4% -kal is növelhető a konverzió.

7. – A “Küldés” szó helyett – légy kreatívabb és – használj mást

Mit is számít egy szó? Többet, mint gondolnád!

Akár hiszed akár nem, az a kis „Küldés” szó is negatív érzelmeket generál és csökkentheti a konverziót. Inkább találj ki egy barátságosabb gombfeliratot. „Regisztráció”, „További információk” „Kapcsolat a weboldal tulajdonosával” stb… Használj két vagy három szót egy helyett.

8. – Reakció

A konverzió soha NEM akkor történik, amikor kitöltik és elküldik az űrlapot. Hanem akkor, amikor megkapod a kész, kitöltött űrlapot és válaszolsz is rá. Továbbá érdemes jelezni a felhasználóval, hogy az űrlap elküldésre került, nem történt hiba a küldés közben.

A kapcsolati űrlap elengedhetetlen része minden weboldalnak. Ha úgy látod, hogy az emberek nem töltik ki a kapcsolati űrlapot akkor érdemes megnézni, hol a hiba és azt korrigálni. Nézz szét a referenciamunkáim közt, hogy én mikor hova tettem az űrlapokat és milyen mezőket használtam.

Ha hasznosnak találod a cikket, kérlek, oszd meg!

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest